Vassilis Samaras

Tragjedia në Greqi, drejtuesi i stacionit të Larisës merret në pyetje për 7 orë: Nuk e di si ndodhi! Makinisti duhet të më thoshte se çelësat s'janë të drejtë

7 Mars 2023, 07:34| Përditesimi: 7 Mars 2023, 16:22

  • Share

GREQI – Drejtuesi i stacionit të Larisës është vënë përballë hetuesve për 7 orë dhe ka treguar me detaje gjithçka ndodhi mbrëmjen e së martës kur u përplasën 2 trena dhe mbetën të vdekur të paktën 57 persona.

Vassilis Samaras 59 vjeç, u përpoq të mos mbante përgjegjësi për ngjarjen, por t'ia hidhte fajin makinistëve që nuk e njoftuan se çelësat nuk ishin të drejtë por diagonalë.

“Nuk arrij ta kuptoj se si ndodhi. Nuk e mbaj mend se çfarë ndodhi. Unë kisha parë në panel që po ktheja çelësat, pasi hyra në 2597, dritat ishin të bardha. Ajo që mund të hamendësoj është se çelësi u kthye për një moment dhe më pas u shkëput dhe unë u ktheva në mur anësor pa ndërruar dritat në panel” , tha ai ndërsa kërkoi falje.

 Në cilën orë erdhët në shërbim më 28.02.2023?

“Fillimi i turnit tim ishte në orën 22:00. Rreth orës 21:15 deri në 21:20 mora një telefonatë nga kolegu im G. T. i cili ishte duke punuar në turnin e natës, në stacionin Paleofarsalon nga ora 22:00 deri në 06:00 ai ishte në stacionin e Larisës duke pritur trenin për të shkuar në stacionin Paleofarsalo dhe më njoftoi komandanti i stacionit të pasdites se në Paleofarsala i kishin rënë kabllot elektrikë trenit 56, i cili kryente linjën Athinë – Selanik, për pasojë u ndërpre linja e ngjitjes nga Paleofarsala në Larisa. 

Për këtë arsye duhet të bëhet qarkullimi deri në stacionin e Larisës në një linjë të vetme dhe konkretisht në linjën e zbritjes Paleofarsalon - Larisa, me rezultat që treni specifik të hyjë në stacionin e Larisës në drejtim të kundërt. Nëse treni do të mbërrinte normalisht, do të duhej të lëvizte në linjën e dytë, që është një linjë ngjitëse, por për shkak të dëmtimit të mësipërm, për të lëvizur nga Paleofarsalo në Larisa, do të duhej të lëvizte në linjën e parë, e cila është vija zbritëse, dhe përmes një bypass-i në Larisa, për të hyrë në vijën ngjitëse. Kështu duhet të qarkullojnë të gjithë trenat nga Paleofarsalo në Larisa derisa të riparohen dëmet. Kur shkova në orën 21:20 në stacionin e linjës përpjetë ishte treni 56 si material bosh, dmth ishte me motor nafte dhe kishte marrë një numër të ri 93506. Treni u nis në orën 21:50 normalisht për në Selanik nga linja e ngjitjes me urdhër të drejtori të stacionit K. P . Pas pak, rreth orës 22:10, treni 63, i nisur nga Selaniku në Athinë, mbërriti normalisht në linjën e zbritjes (vija 1).”

A ju tregoi paneli i kontrollit kur treni u nis, apo edhe pas nisjes së trenit, një dështim?

“Unë nuk e kuptova një gjë të tillë. Nëse do të tregonte diçka të tillë, unë isha i zënë dhe nuk e vura re.”

A keni gjetur ndonjë dëmtim në panelin e kontrollit në lidhje me çelësin 118?

“Jo, nuk pashë asgjë që nuk shkon. Në momentin që u njoftova nga zjarrfikësja për përplasjen e trenave, thirra të dy makinistin dhe asnjëri prej tyre nuk më përgjigjej dhe njoftova stacioninistin e Neo Poron që ta thërrasë edhe atë, por nuk pati përgjigje dhe atëherë. E kuptova se çfarë kishte ndodhur. Neni 1204 i rregullores së përgjithshme të qarkullimit të OSE thotë se kur drejtuesi i trenit konstaton në zonat e stacioneve apo nyjeve që treni po ndjek përfundimisht, rezulton se ka ndryshuar drejtim atëherë me anë të sinjaleve duhet të parkohet menjëherë dhe më pas të konsultohet me drejtuesin e stacionit ose operatorin qendror se cilën rrugë duhet të ndjekë treni.”


Cilin kurs i treguat makinistit të trenit 62 dhe përmes cilave sinjale?

“I thashë që kalon në një dritë të kuqe të daljes dhe vazhdon deri në dritën hyrëse të Burimeve të Reja. Ai duhej të më thoshte pse çelësat janë diagonalë dhe jo të drejtë.”


A duhet t'i tregoni atij se në cilën korsi duhet të lëvizë?

“Po siç thashë, më duhej t'i thosha se ai po lëviz në një linjë të dyfishtë. Por unë nuk i thashë të lëvizte në një linjë të vetme zbritjeje.”

Ora 16:02
Flet babai i shqiptares që humbi jetën në aksidentin tragjik në Greqi: Ata morën fëmijën tim bashkë me gjithçka tjetër! Të mbajnë përgjegjësi

1678201394_64001678198631xshqiptarja735.jpg

Babai i Evgjeni Mickës, e cila humbi jetën në aksidentin e trenave në Tempi, ka gjetur forcë dhe ka folur në media për dhimbjen që po kalon ai së bashku me familjen. Ai tregon se këtë humbje të madhe e ka përjetuar shumë më keq e ëma dhe motra e të resë, e ndërsa thekson se nuk ka pasur një ndihmë të specializuar nga autoritetet.

“Kanë kaluar orë e ditë dhe unë jam më mirë. Problemin më të madh e ka nëna e saj dhe vajza ime tjetër. Asnjë psikolog. Asgjë, askush. Të vetmit që na ndihmuan dhe i falënderojmë shumë, ishin disa zonja psikologe, kur shkuam për të marrë trupin.  Kam dëgjuar shumë, disa të vërteta, disa gënjeshtra. Po mundohem t’i sqaroj. Patjetër që ishte faji i dikujt. Por gabimi njerëzor doli i rregullueshëm. Unë nuk kam celular, nuk kam dua të flas me këdo, personalisht askush nuk më ka kërkuar të them asgjë. Vajza ime po shkon… Tani çfarë t’ju them tjetër… Mos e shqetësoni familjen tjetër. Gjithçka që shihni në foto, ishte Evgjenia. Ata morën fëmijën tim bashkë me gjithçka tjetër. Askush nuk duhet të mohojë përgjegjësinë”, ka rrëfyer babai i 19 vjeçares.

A.M.//ReportTv.al
Komento

Komente

  • LEONARD JANI: 07/03/2023 10:18

    Ngushellime familjeve te viktimave.Difekti eshte komplet human.Dua te bej nje sqarim per lexuesit.Fjale celesa ne kete rast ka kuptimin ne shqip dhe ne fjalorin hekurudhor, devijuese,dhe eshte nje pajisje e linjes hekurudhore qe kryhen procesin e kalimit te trenave nga njera linje hekurudhore ne nje linje tjeter.

    Përgjigju
  • Sondazhi i ditës:

    Tragjedia në Shkodër, a duhet gratë të denoncojnë çdo formë dhune?