'Treni i Carit'

'Treni i Carit', kolona e vagonave 30 km e gjatë në Donetsk, enigma që po mundon analistët ushtarakë

13 Shkurt, 13:32| Përditesimi: 13 Shkurt, 13:41

  • Share

Një kolonë vagonash treni, e gjatë gati 30 km shtrihet pas hekurudhave ruse në Donbas. Pothuajse 2100 vagona pasagjerësh, dhe mallrash me kontejnerë sipër janë rreshtuar në jug të Donjeckut kryeqyteti i republikës separatiste. E quajtën “Treni i Carit” dhe ndërtimi i pazakontë i dëshiruar nga Moska shfaqet si enigmë për analistët ushtarakë, të cilët po pyesin për funksionin e tij.

Ekzistenca e këtij muri zbulohet nga kanali i  Kievit ‘Deep State’ i rilançuar nga Instituti për Studimin e Luftës: ka imazhe satelitore - skanime me radar prandaj nuk janë të lehta për t'u interpretuar - të cilat nxjerrin në pah masat metalike në të gjitha gjurmët që shkojnë nga stacioni Olenivka në Volnovakha. Deep State - një burim me besueshmëri të mirë - pohon se përgatitja e "Murit të Madh Rus" filloi në korrik 2023 duke përdorur kryesisht traktorë dhe vagona të vjedhura në territoret e pushtuara ukrainase.

Në praktikë është një ‘murë’ hekuri, e cila ofron strehë kundër sulmeve të zjarrit të artilerisë dhe në veçanti granatave thërrmuese vdekjeprurëse që amerikanët u furnizuan nga amerikanët në qershor. Për më tepër, ajo mund të shërbejë edhe si një kështjellë e vërtetë, duke shndërruar karrocat dhe kontejnerët në pozicione këmbësorie.

Mburoja
Një mburojë veçanërisht e dobishme, sepse territori atje nuk ka kodra, lumenj apo pengesa të tjera natyrore. Verën e kaluar zona u konsiderua një pikë kritike e vijës mbrojtëse të Moskës.

Në fakt, disa herë janë hedhur hipoteza se forcat e Kievit mund të bëjnë një manovër të dytë sulmi, përveç asaj të nisur më në jug, për të thyer fortifikimet dhe për të synuar Mariupolin, i cili është vetëm 65 kilometra nga Volnovakha.
Kjo shqetësonte shumë gjeneralët rusë, sepse do ta kishte ndarë Donbasin nga rajoni i Detit Azov, duke vënë në krizë të gjithë organizimin e furnizimeve. Në vend të kësaj, kundërofensiva ukrainase u përqendrua shumë më larg në perëndim dhe pas disa javësh u rrëzua përpara fushave të minuara dhe bunkerëve të "Linjës Surovikin": avancimi vazhdoi për disa kilometra.

Prej vjeshtës situata është përmbysur dhe tani është Kremlini ai që ka iniciativën në të gjithë frontin. Dhe bllokada e furnizimeve të municioneve nga Amerika, e shkaktuar nga refuzimi I republikanëve i la armët e Kievit pa municion, duke i lejuar rusët të nisin sulmet në disa pika. Tashmë “Treni i Carit” është prapa vijës së një prej zonave më të nxehta, asaj të Vuhledarit: Prej ditësh presioni i brigadave të Moskës është rritur dhe në disa vende raportohet për bastisje. Megjithatë, edhe në këtë rast, "Muri" mund të ketë dobinë e tij, duke vepruar si kazermë për pjesën tjetër të ushtarëve të përfshirë në betejë pasi   temperatura nuk i kalon kurrë dy gradë - ose si një magazinë mallrash dhe plumbash: është parkuar jashtë rrezes së tankeve ukrainase.

Trenat si armë

Që nga fillimi i konfliktit, rusët kanë demonstruar një përdorim të autokolonave hekurudhore: ata madje gjetën dy trena historikë të blinduar, plot me mitralozë dhe topa, për të patrulluar shinat midis Melitopolit dhe Mariupolit kundër sabotimit nga ukrainasot. Dhe lufta sigurisht demonstroi rolin themelor të transportit hekurudhor, pa të cilin do të ishte e pamundur të furnizoheshin ushtritë që gllabërojnë qindra tonë municione çdo ditë: një tjetër mësim nga e kaluara, të cilin shumë ushtri e kishin harruar. /La Repubblica/

 

S.G/ReportTv.al
Komento
  • Sondazhi i ditës:

    A besoni se do realizohet vota e diasporës për zgjedhjet e ardhshme?