Një ndikues i mediave sociale vdiq menjëherë pasi transmetoi drejtpërdrejt veten duke pirë disa shishe me alkool të fortë në versionin kinez të TikTok.
Influencuesi "Sanqiange" (ose "Brother Three Thousand") u gjet i vdekur vetëm disa orë pasi transmetoi veten duke marrë pjesë në një konkurs me një influencues tjetër që përfshinte pirjen e Baijiu, një pije kineze me një përmbajtje tipike alkooli midis 30% dhe 60%. , raportoi Shangyou News.
Një nga miqtë e tij tha për median se Sanqiange – i identifikuar me mbiemrin e tij real Wang – kishte marrë pjesë në një sfidë në internet të njohur si “PK”.
Sfidat "PK" përfshijnë beteja të njëpasnjëshme në të cilat ndikuesit konkurrojnë me njëri-tjetrin për të fituar shpërblime dhe dhurata nga shikuesit dhe shpesh përfshijnë ndëshkime për humbësin - me sa duket në këtë rast, duke pirë Baijiu.
Vdekja e Wang ka të ngjarë të shtojë një debat rreth rregullimit të industrisë, e cila ka tërhequr vëmendjen e autoriteteve vitet e fundit për shkak të stilit të jetesës luksoze të disa transmetuesve dhe sfidave të çuditshme në të cilat ata marrin pjesë.